PERHATIAN UTM BLOGGERS!

April 20, 2011


UTM Bloggers kah kamuuu...?

Okie, kalo ye, sila join group UTM Bloggers di FB yang baru je dibuat tadi kat SINI.


Tak kisah lah dah grad ke tak, kalo rasa-rasa dulu dari UTM atau sekarang masih dalam UTM lagi, jemput-jemput join ye...

Nak mempermudahkan urusan gathering...sume da tanya kan bila nak buat? Haa...cepat-cepat join!

You Might Also Like

9 Comments

  1. tak pernah register pon leh join ke, hehe :)

    ReplyDelete
  2. laaaa,mcm mna ni..kalau sok baru nak register utm boleh?heheee

    ReplyDelete
  3. sunah, pelajar udm boleh tak? lebih kurang je kan kalau sebut..udm dan utm..nanti la ajak adik join..adik belajar kat utm..

    off topic jap..nak promote blog jap..
    http://www.duniafaris.com/isu-semasa/ifc-jangan-kita-buat-tak-tahu/

    walaupun cam dah senyap je ifc ni. tapi tak bermakna dah takde. diam2 ubi berisi

    ReplyDelete
  4. bekas utm bleh laa kan??tq for the info..^_^

    ReplyDelete
  5. saya pnah jd student 4cast-mara utm dlu utk 5 bulan..kira jugak ke?

    hehehe

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com