SANTA... Jom Bersanta !

April 27, 2011


Tadi pagi PCM tanya, da jenguk blog baru tu?

Waaa...da kuar ye, terus lah terjah kan. Sekali tengok...header dia. Erk! Santa? Macam santa clause pulak...ahahaha~ Ops! Jangan marah nooo...sape suh buat gitu! Tau la dua-dua tu nak gabungkan sebab dua-dua ended dengan huruf 'I'. Tapi cam peliksss...hehehe.

Terus dia tukar header! Keh keh keh...baru la nampak tak SANTA! :p Jom lah kita bersanta...eh! Bersantai kat blog baru tuuu...klik SINI~

You Might Also Like

7 Comments

  1. kita gigit blogger newbie tu nak..=)

    ReplyDelete
  2. @Ujang9897

    jom ujang jom!!! hahaha~ newbie lah sangat!

    ReplyDelete
  3. tapi aku lebih suka header santa tu.. dan aku lebih suka header blog baru banding blog encik ben yang dot com..

    ReplyDelete
  4. ye :-) yelah tiap orang ada pendapat masing2..kalau encik ben dah suka cam tu terima je la :-)

    ReplyDelete
  5. as salam..
    hehe.
    ingatkan santa clause

    XD

    ReplyDelete
  6. haha rajin updte

    erk buli newbie

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com