SANTA... Jom Bersanta !


Tadi pagi PCM tanya, da jenguk blog baru tu?

Waaa...da kuar ye, terus lah terjah kan. Sekali tengok...header dia. Erk! Santa? Macam santa clause pulak...ahahaha~ Ops! Jangan marah nooo...sape suh buat gitu! Tau la dua-dua tu nak gabungkan sebab dua-dua ended dengan huruf 'I'. Tapi cam peliksss...hehehe.

Terus dia tukar header! Keh keh keh...baru la nampak tak SANTA! :p Jom lah kita bersanta...eh! Bersantai kat blog baru tuuu...klik SINI~

7 comments:

  1. kita gigit blogger newbie tu nak..=)

    ReplyDelete
  2. @Ujang9897

    jom ujang jom!!! hahaha~ newbie lah sangat!

    ReplyDelete
  3. tapi aku lebih suka header santa tu.. dan aku lebih suka header blog baru banding blog encik ben yang dot com..

    ReplyDelete
  4. ye :-) yelah tiap orang ada pendapat masing2..kalau encik ben dah suka cam tu terima je la :-)

    ReplyDelete
  5. as salam..
    hehe.
    ingatkan santa clause

    XD

    ReplyDelete
  6. haha rajin updte

    erk buli newbie

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi?

Terima kasih tinggalkan komen~ ;)

Powered by Blogger.