BLOG ENCIK SUAMI

Sunday, April 10, 2011

Tahniah Jugakkkkk!!!!


Wahhhhhhhhhhhhhh!!! Saya terlambat sikit jeeeee...uhuhuhu...tapi nak ucap jugak!!!

Tahniah ye jiran~ Sebab da dapat 1000 followerssssss~~~ sekarang dah 1003!


Alhamdulillah...moga lebih sukses yeee~ dengan entri-entri yang lebih mantap dan menarik minat semua...:)



12 comments:

AdyBudika said...

Errrr...heheh..time kaseh banyak2!! belanje makan!!!!

Miss Ran said...

erk tahniah kat sini jela..tahniah ye ehem2

Tasha said...

wah....hebatnyer~

pRiNCe said...

jiran????erk...hahahaha

NadiRah said...

tahniah dari itik emas...
ahahh!!!

Liza @ Adzriel AB said...

wah...jiran dah 4 angka yg mengekorinya. panjang keretapinya tu.

cik pulau said...

pheewittt..
lalala~
tahniah jugak..^^,

mynameismy said...

tahniah! bile my nk dpt! isk

forever love said...

jiran ke.? hahaha

Fariq said...

wah rajinnye cik sunah ni.. jiran punye pun siap di greet lagi... bagus2..

latest -
Kalaulah Ada Mesin Duit Kan Senang
Follower Dan Visitor Tetap

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tahniah juga dr LM buat pencapaian beliau

... said...

as salam..
tahniah dari saya juga ;)

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.