BEN ASHARI BUAT GILER LAGI



Saya nak join segmen ni walaupun mungkin takde sape nak baca entri sal segmen dan kontest camni.

Tapi kan...tak semua entri contest dan segmen takde info tau, kadang-kadang kita terlepas pandang, ade sebilangan segmen dan contest camni sebenarnya ada info yang menarik, ade benda yang penganjur-penganjur ni nak sampaikan. Bukan nak membodek, tapi saya nampak jelas benda ni...

Okeh, panjang lak mukaddimah tadi...nak join ni...sebab leh kenal-kenal dengan blogger baru...leh bantai diorang cukup-cukup...hahaha~

Lepas tu sebab abang ben suruh cepat-cepat. Maka, dah, sampai sini je. Hahahaha~ cukup 100 kan? :p

5 comments:

  1. takleh bantai qaseh ponit nuffnang dah..haha

    ReplyDelete
  2. adeh penat wat entry tak smpat jugak..haha

    ReplyDelete
  3. as salam..
    adoi..gila pendek entri ni.
    hehe.kesian kat blogger baru yang bakal kena buli dek sunah sakura ni.
    haha~ =p
    tak sempat langsung join mana2. adei

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com

Powered by Blogger.