Tak Patut Okeyyy! - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Tuesday, April 26, 2011

Tak Patut Okeyyy!


Malulah sikit! Adoiiii...

"Tindakan itu dibuat kerana dia mahu membangkitkan kesedaran mengenai kempen keselamatan nuklear."

Takde kaitan langsung cara tu dengan benda yang nak diproteskan!

Hurmmm...hari ni 26 April ye... Baru teringat, tragedi Chernobyl 25 tahun lepas berlaku pada tarikh ni. Patutlah dia buat protes tu, tapi patut ke buat dengan cara tu? Walaupun dia penyanyi popular dan semua orang tengok ape yang dia buat, itu lagilah tak bermakna dia patut buat gitu...

Ye, memang dia tak faham, tapi dari segi nilai dan moral, macam mana pulak? Nasib bek kat sana takde ISA kan pakcik...

Entahlah, dunia dunia...

P/S: Sape nak mengundi klik SINI.

2 comments:

  1. huhu...apakah isu nya ni? [ades, napelah x update nih..] =/

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad