Tak Patut Okeyyy!

April 26, 2011


Malulah sikit! Adoiiii...

"Tindakan itu dibuat kerana dia mahu membangkitkan kesedaran mengenai kempen keselamatan nuklear."

Takde kaitan langsung cara tu dengan benda yang nak diproteskan!

Hurmmm...hari ni 26 April ye... Baru teringat, tragedi Chernobyl 25 tahun lepas berlaku pada tarikh ni. Patutlah dia buat protes tu, tapi patut ke buat dengan cara tu? Walaupun dia penyanyi popular dan semua orang tengok ape yang dia buat, itu lagilah tak bermakna dia patut buat gitu...

Ye, memang dia tak faham, tapi dari segi nilai dan moral, macam mana pulak? Nasib bek kat sana takde ISA kan pakcik...

Entahlah, dunia dunia...

P/S: Sape nak mengundi klik SINI.

You Might Also Like

2 Comments

  1. huhu...apakah isu nya ni? [ades, napelah x update nih..] =/

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com