Tuesday, June 21, 2011

Air Versus Api


if water was fire by ~tedian on deviantART

Apa jadi kalau air lawan dengan api? Cer jenguk SINI untuk tengok kesannya...

22 comments:
Write Comments
  1. bila air lawan api, air akan menang.. oleh itu jangan cuba bermain api kecuali dengan musang berapi (mozilla firefox)

    ReplyDelete
  2. api yg siket tu kwn...klw bnyk tu lawan...air yg siket tu menyamankn..yg banyak tu mmbinasakan...

    -Yok mampir diluk = makin popular, makin bahaya....

    ReplyDelete
  3. air yg sikit kalau siram pd api walau tak memadamkan tp mungkin dpt mengurangkan marak api

    ReplyDelete
  4. hehe.. sma la,masa ada shout box dlu pn jarang tgk.,. tpi bkla spot cek, memacam ada

    ReplyDelete
  5. yer.betul tu..
    air padamkan api..
    tapi kalau silap buat...
    makin marak api tu..^^,

    ReplyDelete
  6. air & api .. bukankah pasangan yg sesuai??

    ReplyDelete
  7. sampai kiamat pon takkan pernah bersatu la

    ReplyDelete
  8. seperti..bila orang sedang marah, jika dia ambil air sembahyang,kuranglah kemarahannya, itu yg kita tahu...

    ReplyDelete
  9. a'ah, dia pegang, add la dia kt fb, kami mmg da biasa ngan bnda2 camtu.. kalo tak siap esemen dlu dalam longkang yg paling busuk tu kena rendam

    ReplyDelete
  10. api + air = air api beng .. hehe kekerasan plus kelembutan akhirnya kelembutan akan menang .. dan yg keras jugak akan terpadam seperti api bila mana terkena air eceh

    ReplyDelete
  11. api lwn air?? jd air gas?? heheee~ ^_^

    ReplyDelete
  12. air akan jadi kotor lepas padam api.

    haha XD

    ReplyDelete
  13. tika diri panas membakar, airlah penyejuknya........

    ReplyDelete
  14. akak ni api..suami tanah
    hehehe jadi ape ye sis??

    ReplyDelete
  15. jenuh kak liza berfikir, apasal nama sunah hilang dari bloglist kak liza. dah add semula ni. perasan bila nak jenguk sunah tapi tak de kat BL. nak kena check semula takut ada lagi yg miss.

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com