Air Versus Api

June 21, 2011


if water was fire by ~tedian on deviantART

Apa jadi kalau air lawan dengan api? Cer jenguk SINI untuk tengok kesannya...

You Might Also Like

22 Comments

  1. bila air lawan api, air akan menang.. oleh itu jangan cuba bermain api kecuali dengan musang berapi (mozilla firefox)

    ReplyDelete
  2. api yg siket tu kwn...klw bnyk tu lawan...air yg siket tu menyamankn..yg banyak tu mmbinasakan...

    -Yok mampir diluk = makin popular, makin bahaya....

    ReplyDelete
  3. air yg sikit kalau siram pd api walau tak memadamkan tp mungkin dpt mengurangkan marak api

    ReplyDelete
  4. hehe.. sma la,masa ada shout box dlu pn jarang tgk.,. tpi bkla spot cek, memacam ada

    ReplyDelete
  5. yer.betul tu..
    air padamkan api..
    tapi kalau silap buat...
    makin marak api tu..^^,

    ReplyDelete
  6. air & api .. bukankah pasangan yg sesuai??

    ReplyDelete
  7. sampai kiamat pon takkan pernah bersatu la

    ReplyDelete
  8. seperti..bila orang sedang marah, jika dia ambil air sembahyang,kuranglah kemarahannya, itu yg kita tahu...

    ReplyDelete
  9. a'ah, dia pegang, add la dia kt fb, kami mmg da biasa ngan bnda2 camtu.. kalo tak siap esemen dlu dalam longkang yg paling busuk tu kena rendam

    ReplyDelete
  10. api + air = air api beng .. hehe kekerasan plus kelembutan akhirnya kelembutan akan menang .. dan yg keras jugak akan terpadam seperti api bila mana terkena air eceh

    ReplyDelete
  11. api lwn air?? jd air gas?? heheee~ ^_^

    ReplyDelete
  12. air akan jadi kotor lepas padam api.

    haha XD

    ReplyDelete
  13. tika diri panas membakar, airlah penyejuknya........

    ReplyDelete
  14. akak ni api..suami tanah
    hehehe jadi ape ye sis??

    ReplyDelete
  15. jenuh kak liza berfikir, apasal nama sunah hilang dari bloglist kak liza. dah add semula ni. perasan bila nak jenguk sunah tapi tak de kat BL. nak kena check semula takut ada lagi yg miss.

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com