Nak Berskype Jugak... Sampai Tertido - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Wednesday, June 22, 2011

Nak Berskype Jugak... Sampai Tertido



Petang tadi berskype, dia pun nak skype jugak. Masalahnya, bahasa dia tu dia je faham... Adehhh...
Lepas Maghrib, tengok-tengok dah tertido atas laptop.


P/S: Chegu Zubir ade buat segmen kat SINI.

26 comments:

  1. dia landing awal g sis.. xmau bg sis skype dah .. eheh

    ReplyDelete
  2. amboiiii.. leh tido ats laptop.. biasa ni...!

    ReplyDelete
  3. saja nak gurau2..nak manja2 dengan kawan2 skype tu..ahha..letih..sampai tertido..comel..posing habis..

    ReplyDelete
  4. eh akak skype dgn spe tu ha?
    ahak!.
    kucing tu dtg lg.
    sdp jea ek dpt tuan mcm akak ;)

    ReplyDelete
  5. dia geram ngan tuan dia tu...asyik ngadap laptop je! hehehehe

    ReplyDelete
  6. comelnya..dia nak kawan baru kot..tu yang dia nak skype sekali tu..=D

    ReplyDelete
  7. awww, so cute. ade tak facebook kucing tu? haha

    ReplyDelete
  8. kucing ni nak menggeli geli ke..

    ReplyDelete
  9. dia nak skodeng tu..
    dgn sape la akak duk skype..
    haahaha..

    ReplyDelete
  10. hehehehe..ingat ape laa td..kucing rupenye..comel je tgk die tdo :)

    ReplyDelete
  11. alamak aih......kenapa dia terlalu manja....huhu mesti seronok melayani telatahnya...hehe

    ReplyDelete
  12. ade fb kucing tu tak?? comel sangat XD

    ReplyDelete
  13. kucing pasar muaheee..gurau je :P

    ReplyDelete
  14. sempat plak kucing neyh landing ek...comel3....

    ReplyDelete
  15. haha, kucing tu penat berskype la tu kak,

    dia tunggu doraemon balas tu, ;)

    ReplyDelete
  16. alolololo~ comelnya.. apa nama dia kak sunah?? ^_^

    ReplyDelete
  17. salam sunah....alorrr cute nyer cici ni sampai tetido atas laptop rupanya...penat sgt berskype yer...:)

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad