BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, June 16, 2011

Pecah... Berderai...


shattered remains by ~Time2Sing on deviantART

Tiada bersambung lagi...


15 comments:

al_hakim said...

hurm..wordless khamis ke sunah?erk..

bersama kak Es said...

kalau bersambung pun macam tak cantik dah ..
beli baru walaupun tak sama dengan yang lama

sergeant keroro said...

berterabur sekali, susah nak cantum balik.

pasti ada cebisan yang hilang.

walaupun kecil

♥ Princess ♥ said...

hmmm...ada something wrong?

NuSaNa NoSa 91 said...

knp kak?? knp?? huhuu~ =.=

Miss Ran said...

umpama kaca berderai...serpihan kaca seperti hatiku kala ini...pecah..berderai...tiada sambung lagi...

jangan kau mencuba sambung

kelak kau y akan terluka

Citarasa Rinduan said...

prang!!!!!

adeh.. payah nak sambung nie..

Mylady said...

putus cinta ke Sunah?..;-)

Isteri Encek Bard said...

wow ibarat hati nie je dik...

FasiHaH SupiaN said...

pecah berderai, beli yang baru...

☀ Izzaty Hedry☀ said...

napa nie sis... cm mndalam ja bla tgk gmbaq nie...

JIJI YU said...

wordless thursday ke ni..

::blog anak jawer:: said...

baik beli baru je...nak sambung balik pun dah tak cantik...he3

shopping2u said...

amenda yg pecah tu sunah?

efa nur said...

berderai....
hancur hati ku jadi keping-keping.. :(

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.