Ujang Pecah Perut!

June 16, 2011


Adeiiii...

Maaf, saya dah pening! Cukup-cukup lah tu ye... Geng KGS, kamu tu serang tempat salah! Lepas tu ketua kumpulan pulak tak ikut arahan! Kalah, kalah! Hahahaha~ :p

Okie okie... Kembali ke pangkal jalan. Da solat ke semua ahli KL Gangster? Kalo dah, jom kita gi blog Ujang. Dia pecah perut sebab segmen conteng-conteng semalam. Sape yang join tu semalam, leh la jenguk blog Ujang yeee... Dia da pilih yang terbaik dan yang terburuk... Hehehe...

You Might Also Like

10 Comments

  1. Bluerkssssssssssssssssssssss ~

    ReplyDelete
  2. haha..xabiz2 geng KL gengster ni...
    kami semua ok je..xsalah pn serang..haha..

    ReplyDelete
  3. hahahaha

    comel betul sgmen smlm

    ReplyDelete
  4. nak bluuuerrrrkkkk jugak...hahahaha^^

    ReplyDelete
  5. nak p lawat sat.. semalam takdan nak join segmen.. huu T.T

    ReplyDelete
  6. terbaek la kak sunah...sy tertido td...tgk2 dah menang...hahaaha

    ReplyDelete
  7. hehe, memang pecah perut gelak. XD

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com