Hadiah Dari Jauh... :)

April 01, 2011


hadiah dari jauh..;) akak bagi 3 kuntum, khas dari taman larangan (pokok sakura ni dalam kawasan polis, akak panjat pagar lagi nak amik gambar ni, nasib baik tak kena tangkap..hehe)

Terharu sungguh saya...hari tu dia cakap, sakura da memekar kat sana. Tak perlu gi Jepun. Nanti dia amekkan gambar. Tiga jam lepas, ade gambar yang ditag kat Facebook. Subhanallah...cantik! :)

gambar lain tak berapa cun, angin tiup kuat sangat..susah sikit, bunga ni tetap maintain ayu, tak jatuh pun kena tiup angin..itukah sebabnya sunsun suka dia?


tidak pernah bercita-cita untuk memegang sakura dan tidak tahu di UK pun ada pokok sakura, selama ini suka pada buah merah yang kecil dan comel, masih maintain merah menyala walaupun musim salji tanpa menyangka itu adalah buah sakura..subhanallah, bila keluar bunga baru tahu itu adalah sakura idaman kamu...

Musim sejuk lepas, pokoknye tak berbunga lagi...ada ceri je. :)


Meh tengok kawasan polis yang dimaksudkan dan pagar yang dipanjat semata-mata nak hadiahkan bunga sakura ni...


Dahsyatkan kakak ni memanjat! Hahaha~ Kakak sayang, terima kasih tau! Suke sangat-sangat! Senyum tiga hari sebab ade tiga kuntum~ Ehehehe...

You Might Also Like

43 Comments

  1. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete
  2. @AdyBudika

    erkkkkkkkkkkkkkk!

    cantekkkk kannnnn???? :)

    ReplyDelete
  3. silap bunge le ady kasi semalam tu..huk! cian die

    ReplyDelete
  4. lepas nie jenuh nak cari bunga ni kat jepun sana..errrr

    ReplyDelete
  5. @Nisa' Pasir Gudang

    hahaha~ takpe, saya terima je mawar putih tu...:D

    ReplyDelete
  6. 3 hari je? senyumlah 3 bulan..;P

    ReplyDelete
  7. @AdyBudika

    hahahahahaha~ kata nak bagi gambar je kannn..

    ReplyDelete
  8. @mynameismy

    hahaha~ lama sangat tu..kejung pipi...:D

    ReplyDelete
  9. fulamak akak tu,ada bran tu panjat pokok, btw, lawa bunga tu :)

    ReplyDelete
  10. bila kita nak g jepun ni kak? haha

    ReplyDelete
  11. @meaw

    tu la pasal..sanggup dia panjat pagar..eh, pokok dia tak panjat tau..hahaha~

    ReplyDelete
  12. @z a k w a n

    ermmmmm...lagi dua tahun ye ustaz...kumpul duit sekarang! hahaha~

    ReplyDelete
  13. wow...mesti tag kat ady kan lps tu..=)

    ReplyDelete
  14. wah wah wah...ada kakak dia ek???hoho
    kakak ni jeles lakss..hehe

    hai sunah..

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/drama-sebabak-antara-krisdayanto-dan.html

    ReplyDelete
  15. tetibe jatuh hati jugak kat bunga sakura tu..patutlah kak sunah suke..:)


    psstt : 3 Sebab SS Suka Balas Komen

    ReplyDelete
  16. @qasehraihan

    kakak ex-osmet..:D kakak ni jangan jeles ye..

    ReplyDelete
  17. hadiahkan sekuntum bunga sakura pada dya .. canteq .....! :)

    ReplyDelete
  18. aduh, bestnya.. :P terharu tak?

    ReplyDelete
  19. wahhhh... cantik la!!! tgh berangan2 ada pokok sakura kt halan rumah :p

    ReplyDelete
  20. wahhh!!!!
    ceri tu pon cantik sangat!!!

    ReplyDelete
  21. wah.. best nya.. bila lah atq nak dapat benda special cmni kan.??

    ReplyDelete
  22. @najwa's

    terharu macam najwa bagi hari tu..hehehehe..

    ReplyDelete
  23. @NadiRah

    hahahahaha~ ceri pun cantek...bila da jadi sakura, sebab tu namanya cherry blossoms...:)

    ReplyDelete
  24. bunga sakura sangat cantekk..:)

    ReplyDelete
  25. erk best nye..suke sgt dgn sakura die=P

    ReplyDelete
  26. cantik2x..

    suka gile dengan bunga sakura juga..hehe

    sebab tu la selalu guna kat belakang nma tu skr, singkatan dari sakura sebenarnya ^^

    ReplyDelete
  27. seronok la tu...senyum sampai 3hari..hehe

    ReplyDelete
  28. haha igt bunga ape ..lawa lah ..nak ugok T_T hik2

    ReplyDelete
  29. as salam..
    sakura ;)
    pokok ni boleh ditanam di mana2 negara bermusim. kat us pun banyak ditanam. tapi feelnya tak sama macam kat jepun.

    cantik gambar2 tu ;)

    ReplyDelete
  30. waaa ni yg x sabar nak gi londonggg ni :D

    ReplyDelete
  31. subhanallah.. semoga kita menjadi seindah dan seteguh sakura kak sunah.. amin

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com