Ben Ashaari dan Mat Gebu Penjahat!


Tak sangka rupa-rupanya diorang ni penjahat! Mentang-mentang berjiran kat blog, dua-dua sekali jahat, ye! Selama ni baik je... Dah lama-lama kenal ni jadi orang jahat lak!

Ops! Sabar dulu... Cer baca kat bawah ni...

***

"Kau jangan nak lawan kami! Kau sekali aku baling jatuh tangga kau tahu?" Yang berisi cuba mengugut. Yang tegap tersengih.

"Kau tepi mat. Biar aku settlekan budak kecik ni," Sang gagah membuka langkah. Ady kecut. Dia mencari jalan keluar.

"Kenapa, kau takut ke budak?" Tegap cuba menumbuk Ady Budika malangnya Ady sempat mengelak. Lalu yang tegap tersungkur ke tangga. Yang seorang lagi cuba membantu. Tapi Ady lekas menendang lutut lelaki itu dan dia menjerit kesakitan.

"Apa ni Mat? Kena sikit je pun?"

Ady terus lari keluar dari tangga kecemasan. Dia melihat sekeliling.

"Ini kawasan rumah Sunah. Tak jauh rupanya." Dia berlari menyorok di kereta Mercedes Benz putih.

"Mat cepat, budak tu lari dah," Ben segera membangunkan kawannya. Tugas mereka belum selesai. Gosip Sunah masih belum dapat juga.

"Aku tak laratlah Ben. Kau kejar dia okey. Kang aku tunggu kat kereta je," Ben menjegilkan mata. Baca lagi kat SINI.

***
Aiyok, tak jadi nak hentam kan, kan, kan? :D Jangan marah nooo.... :p

Post a Comment

15 Comments

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com