BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, June 11, 2011

Ben Ashaari dan Mat Gebu Penjahat!


Tak sangka rupa-rupanya diorang ni penjahat! Mentang-mentang berjiran kat blog, dua-dua sekali jahat, ye! Selama ni baik je... Dah lama-lama kenal ni jadi orang jahat lak!

Ops! Sabar dulu... Cer baca kat bawah ni...

***

"Kau jangan nak lawan kami! Kau sekali aku baling jatuh tangga kau tahu?" Yang berisi cuba mengugut. Yang tegap tersengih.

"Kau tepi mat. Biar aku settlekan budak kecik ni," Sang gagah membuka langkah. Ady kecut. Dia mencari jalan keluar.

"Kenapa, kau takut ke budak?" Tegap cuba menumbuk Ady Budika malangnya Ady sempat mengelak. Lalu yang tegap tersungkur ke tangga. Yang seorang lagi cuba membantu. Tapi Ady lekas menendang lutut lelaki itu dan dia menjerit kesakitan.

"Apa ni Mat? Kena sikit je pun?"

Ady terus lari keluar dari tangga kecemasan. Dia melihat sekeliling.

"Ini kawasan rumah Sunah. Tak jauh rupanya." Dia berlari menyorok di kereta Mercedes Benz putih.

"Mat cepat, budak tu lari dah," Ben segera membangunkan kawannya. Tugas mereka belum selesai. Gosip Sunah masih belum dapat juga.

"Aku tak laratlah Ben. Kau kejar dia okey. Kang aku tunggu kat kereta je," Ben menjegilkan mata. Baca lagi kat SINI.

***
Aiyok, tak jadi nak hentam kan, kan, kan? :D Jangan marah nooo.... :p


15 comments:

Miss Ran said...

PENGSAN!

haha

Citarasa Rinduan said...

dapat bayangkan kawasan sunnah.. hahahha

mynameismy said...

hahahhaa

Mat Gebu said...

hahahaha.....ada juga yg kena rebus dalam piuk tekanan ni kang..hahhaa

fRaMe+LenSeS said...

ahahahahahhaha.. :P

sergeant keroro said...

haha, ingatkan ape tadi XD

solomolo said...

jeng jeng jeng...

efa nur said...

oowwhh..drama...hahaha
sis, bile nk buat drama untuk efa plak nie..hehehe :D

Jom Terjah Sini :)

Lelord said...

ekekkkeeeeee

JIJI YU said...

aku dah agak dah kalo citer camni takde la tempat laen..ehehe..

mcm ni lah said...

kih kih kih kih,..

qasehraihan said...

uittt wat saspen jerr..haha

cik pulau said...

ahahaha... diorang culik nk buat sup la tu.. hahaha

AI said...

- cmg jd penjahat...huaaaaaa...sian cek mat...

mas saari said...

hehehehe...jahat diaorang ni!

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.