BLOG ENCIK SUAMI

Sunday, June 19, 2011

Speechless Sunday #1 : Soff...!


Gambar dari SINI

"I'm speechless to see thousands of Muslims can form a soff in just a tick once the Imam said to do so..."

Other Speechless Sundays:


16 comments:

[sutera kasih] said...

Indahnya Islam...

Iffah Afeefah said...

erm kaabah=)

cik pulau said...

speechless too..^^,

sergeant keroro said...

i'm speechless too.

that's the beauty of Islam :)

Bella Bell said...

teringin nak pi sini dengan keluarga.. insyaALLAH satu hari nanti.. aminnnn :)

JIJI YU said...

mase aku pergi itu hari..lagi ramai dari yang ni..kebetulan haji akbar..mmg dasat rr

FasiHaH SupiaN said...

subhanallah....

::anak jawer:: said...

subhanallah...cantik nya..nampak perpaduan...kan bagus kalau kat tempat lain jemaah pun ramai mcm ni...

-Yok mampir diluk = serangan tikus makin menjadi...

Atiqah Sa'ahiry said...

teringin pergi kesana..

mas saari said...

speechless jugak! indahnya Islam..

al_hakim said...

=)..

bersama kak Es said...

subhanallah!!

nak join speechless laa.. i've got some photo that might be SPEECHLESS too

syrupmasin said...

waa..indahnye :)

Pak Syahot (sYaHir) said...

speechless...ni yg dipnggil beauty of islam...

Arpiiz said...

saya pun speechless bila tengok gambar tu..huhu

Sarah Sayuri Hartnett said...

:)) speechless

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.