Pelik Bebenor Aktiviti Diorang Ni... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Monday, August 22, 2011

Pelik Bebenor Aktiviti Diorang Ni...


Jeling-jeling Kelopak-kelopak Sakura sambil pikir-pikir nak tulis ape...


Pelik menengok tajuk entri diorang ni... Ape diorang ni da berpakat ke nak buat tajuk macam nak dekat-dekat aje... Ade perkataan "pelik", ade perkataan "aktiviti" yang lebih kurang macam "ekitibiti" la jugak. Macam da janji awal-awal aje... Tapi tak la awal sangat, jarak entri jauh-jauh tuuu... Haishhh... Pelik, pelik...

Okehhh... Sebenarnya, tak tau nak update ape... Otak da tepu melapis kek... Sekarang pun tengah melapis lagi... Ade sape-sape lagi nak teman melapis selain Cici?

12 comments:

  1. aura aktiviti pelik la tu..hehe


    cici pun melapis kek?hebat..

    ReplyDelete
  2. entah spe tiru spe ni..

    ai tak bersalah haha

    tak nk teman..mau tdo

    sok observe last

    ReplyDelete
  3. memang sangat pelik itu bloglist :P

    ReplyDelete
  4. waaaaaaa
    akak amik tempahan ke
    wallah la kak
    weee
    kalo dkat dh tempah dh
    huhuhu

    ReplyDelete
  5. huhukk tepu nape tu kak.. tepu pas buka banyak ye^^

    ReplyDelete
  6. Mungkin semua dah bermood raya. Tu yang pelik. hahaha.

    ReplyDelete
  7. meh la kita teman nak?

    tapi sambil2 tue nak tangan capai dengan mulut menguyah kek lapis :P

    ReplyDelete
  8. diikutkan dari masa..mmg due orang tu meniru aku le

    ReplyDelete
  9. seonok buat kek lapis sampi tepu xtaw nk posting apa ye. heheh

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad