Monday, August 22, 2011

Pelik Bebenor Aktiviti Diorang Ni...


Jeling-jeling Kelopak-kelopak Sakura sambil pikir-pikir nak tulis ape...


Pelik menengok tajuk entri diorang ni... Ape diorang ni da berpakat ke nak buat tajuk macam nak dekat-dekat aje... Ade perkataan "pelik", ade perkataan "aktiviti" yang lebih kurang macam "ekitibiti" la jugak. Macam da janji awal-awal aje... Tapi tak la awal sangat, jarak entri jauh-jauh tuuu... Haishhh... Pelik, pelik...

Okehhh... Sebenarnya, tak tau nak update ape... Otak da tepu melapis kek... Sekarang pun tengah melapis lagi... Ade sape-sape lagi nak teman melapis selain Cici?

12 comments:
Write Comments
  1. aura aktiviti pelik la tu..hehe


    cici pun melapis kek?hebat..

    ReplyDelete
  2. entah spe tiru spe ni..

    ai tak bersalah haha

    tak nk teman..mau tdo

    sok observe last

    ReplyDelete
  3. memang sangat pelik itu bloglist :P

    ReplyDelete
  4. waaaaaaa
    akak amik tempahan ke
    wallah la kak
    weee
    kalo dkat dh tempah dh
    huhuhu

    ReplyDelete
  5. huhukk tepu nape tu kak.. tepu pas buka banyak ye^^

    ReplyDelete
  6. Mungkin semua dah bermood raya. Tu yang pelik. hahaha.

    ReplyDelete
  7. meh la kita teman nak?

    tapi sambil2 tue nak tangan capai dengan mulut menguyah kek lapis :P

    ReplyDelete
  8. diikutkan dari masa..mmg due orang tu meniru aku le

    ReplyDelete
  9. seonok buat kek lapis sampi tepu xtaw nk posting apa ye. heheh

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com