BLOG ENCIK SUAMI

Friday, August 26, 2011

[Untitled Post]

Hari ni tak boleh senyum.

Hari marah sedunia.

Buat kek sambil marah.

Okbai!

#bibir kering secara maksimum sampai tahap kalau senyum akan terkoyak dan berdarah. sekian.


19 comments:

Atiqah Sa'ahiry said...

kak sunah, baik2 buat kek tu..hati2 nanti kulit telur termasuk dalam kek..

masa marah2 xsedar kang..bahaya...ne cite mak kawan kita buat kek,

masa marah, termasuk kulit telur dalam adunan kek.

Masa makan kek tu ada kulit telur ..

Nuur mutiara said...

Ya Allah, akak. sy bukanlah baik sgt tp nk ingatkan je marah tu api, api tu kn syaitan laknatullah. Pergi lah ambik wuduk insyaAllah tenang hati sikit.. T_T

Oh Oeya said...

Oh!

Oh!

Oh!

Nape ni cayanggg..??

Majukkk eikkk..??

Liza @ Adzriel AB said...

pakailah lip gloss cik sunah sayang. sakit tau kalau terluka sebab bibir kering. jgn sapu mentega takut dok terasa masin le pulak nanti...he..he..

sergeant keroro said...

sakit bibir la ni, huhu. semoga cepat baik :)

Niena Pengembara Ilahi said...

kalo wat tapai.. takleh muka marah, kena senyum je nanti tapai xmenjadik, jadi masam :)

aizamia3 said...

oh kesiannya..
nanti guna pelembap bagi cepat sembuh..

FasiHaH SupiaN said...

xmau mrh2...

aimie amalina said...

akak
napeee..huuuu

mas saari said...

siannya...
sabar, dugaan di saat2 Ramadhan dah nak habis ni!

logorithm said...

Jangan marah-marah semasa buat kek. Nanti kek jadi tak sedap.


Terbaru dari Logokoko:

[13SX] Ketiak

[U] Amoi comel

[U] Kentut durian

JIJI YU said...

hangus kek engko

Iffah Afeefah said...

mnum air banyak oke

hurmm

Semut Senyum said...

uits... hari marah pun ada kaaa,,,,

Selamat hari raya...

Anum said...

nape nie sis?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

adik cumilltak baik marah2 bln posa,sambil wat kek kena senyum tau.istighfar byk2 ..moga marah tu reda.moga kering dibibir tu cpt sembuh ye dik

ir prof dr alia rosli said...

sian akq

kura said...

Sabar kak sabar. habis kek2 tu rasa marah nnt. heheh

Lea IsNaw! said...

jgn buat kek sambil marah
kang x sedap kek tu

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.