Haruskah Engkau dan Aku Sama...?

August 21, 2011


Klik header untuk terjah blog Ibu Gebu

Suka tagline ni~ Cam menjawab puisi Dunia Kita Berbeza... tadi~ :)

You Might Also Like

10 Comments

  1. tak!


    berbeza itu indah

    sme tp tak serupe itu menarik

    ReplyDelete
  2. alololololo
    nasib dh nak buka pose
    kikiki

    ReplyDelete
  3. ehem...ehem...
    cantik plak header tu dengan background warna hitam, jelouslah... kat rumah kita nampak x cantik... menci...menci...menci... (sambil hentak kaki)

    ReplyDelete
  4. tak perlu..berbeza lah br rasa seronok nak saling mengenali

    ReplyDelete
  5. biarlah ade beza baru la boleh kenal. erkk cam x kena je. okbai

    ReplyDelete
  6. sama tapi tak serupa, itu lebih baik :)

    ReplyDelete
  7. memang ada bezanya, tiada yang sama didunia ini..;)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com