Saturday, February 5, 2011

Pergi...

Ia telah pergi...menjauh...

Aku sedar ia berlalu perlahan-lahan...
Namun siapalah aku untuk menahan...

Dulu...
Ruang ini menjadi tempat bicara bersama...
Mesra di sini dan di luar sana...
Kini segalanya hilang dari tabir mata...

Mereka tidak tahu...
Perkenalan ini lebih lama...
Kisah ini lebih berusia...
Di luar sana lebih banyak cerita...

Aku tidah tahu...
Adakah perginya ia kerana kesilapan lalu itu...

Ia tidak tahu...
Adakah kesilapan lalu itu sudah benar-benar dilupakan...

Kami sama-sama tidak tahu...
Apa yang akan terjadi di masa hadapan...

Kerana...Hanya DIA yang tahu...


12 comments:
Write Comments
  1. puisi untuk siapakah?

    hahha...

    =D

    http://cerytara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mendalam.. ala ala BA ni suke puisi mendalam camni

    ReplyDelete
  3. salam

    hanya Tuhan yang tahu =)



    Jom Joint 1st contest syira --Contest 1 : Bila saya mati by sissyira

    ReplyDelete
  4. @nur

    BA kan sumber inspirasi? eheh..bukan ler..dulu memang suke wat puisi dalam bentuk luahan perasaan cam ni..then publish kat blog~ best pe~ nur try la~~ :D

    ReplyDelete
  5. @sissyira

    salam kak syira~
    Allah knows best kan? ;)

    ReplyDelete
  6. as salam..
    puisi~ tak cuab hantar kat mana2 ruanagn puisi dalam media bacaan? paling senang, kat surat khabar.suka baca puisi2 mingguan walaupun saya tak pandai berpuisi depan-depan.huuu..

    ReplyDelete
  7. @...

    salam kamu~ tak cuba pulak~ huhuhu~ malu la nak hantar~ puisi saya tak besh!

    ReplyDelete
  8. huhu~ saya simpan buat arkib sendiri~
    tak berani la pula nak hantar~
    haaa,,kita lebih kurang je~ malu~

    ;D

    puisi saya lagi tak best.baca sekali, rasa mengantuk.munkin~ huhu

    ReplyDelete
  9. @...

    takpe la~ nak tengok gak! nak bace~~~

    ReplyDelete
  10. nak baca?
    jika urusan itu dipermudahkan-Nya.
    ameen..

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com