Pergi...

February 05, 2011

Ia telah pergi...menjauh...

Aku sedar ia berlalu perlahan-lahan...
Namun siapalah aku untuk menahan...

Dulu...
Ruang ini menjadi tempat bicara bersama...
Mesra di sini dan di luar sana...
Kini segalanya hilang dari tabir mata...

Mereka tidak tahu...
Perkenalan ini lebih lama...
Kisah ini lebih berusia...
Di luar sana lebih banyak cerita...

Aku tidah tahu...
Adakah perginya ia kerana kesilapan lalu itu...

Ia tidak tahu...
Adakah kesilapan lalu itu sudah benar-benar dilupakan...

Kami sama-sama tidak tahu...
Apa yang akan terjadi di masa hadapan...

Kerana...Hanya DIA yang tahu...


You Might Also Like

12 Comments

  1. puisi untuk siapakah?

    hahha...

    =D

    http://cerytara.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. mendalam.. ala ala BA ni suke puisi mendalam camni

    ReplyDelete
  3. salam

    hanya Tuhan yang tahu =)



    Jom Joint 1st contest syira --Contest 1 : Bila saya mati by sissyira

    ReplyDelete
  4. @nur

    BA kan sumber inspirasi? eheh..bukan ler..dulu memang suke wat puisi dalam bentuk luahan perasaan cam ni..then publish kat blog~ best pe~ nur try la~~ :D

    ReplyDelete
  5. @sissyira

    salam kak syira~
    Allah knows best kan? ;)

    ReplyDelete
  6. as salam..
    puisi~ tak cuab hantar kat mana2 ruanagn puisi dalam media bacaan? paling senang, kat surat khabar.suka baca puisi2 mingguan walaupun saya tak pandai berpuisi depan-depan.huuu..

    ReplyDelete
  7. @...

    salam kamu~ tak cuba pulak~ huhuhu~ malu la nak hantar~ puisi saya tak besh!

    ReplyDelete
  8. huhu~ saya simpan buat arkib sendiri~
    tak berani la pula nak hantar~
    haaa,,kita lebih kurang je~ malu~

    ;D

    puisi saya lagi tak best.baca sekali, rasa mengantuk.munkin~ huhu

    ReplyDelete
  9. @...

    takpe la~ nak tengok gak! nak bace~~~

    ReplyDelete
  10. nak baca?
    jika urusan itu dipermudahkan-Nya.
    ameen..

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com