Thursday, February 17, 2011

Seri yang Berseri-seri...


Semalam seseorang telah menghantar mesej di FB kepada saya. Terharu membacanya...maka saya kongsikan di sini...


Kata-kata perangsang macam ni yang kita nak kan? Memang, topik tu susah, insya'Allah akak akan buat yang terbaik yang akak mampu. Allah juga yang memberi kekuatan untuk segala kebaikan...:)

Terima kasih kepada Seri yang berseri-seri~

.

.

.

.

.

Tapi...akak takmo jadi lecturer...:p


KLIK ENTRI CAMBEST


10 comments:
Write Comments
  1. as salam..
    seri yang berseri-seri~
    moga kehidupan kamu berseri-seri disisi-Nya.

    ameen..

    eh~
    kamu tak nak jadi lect?
    haa..tapi dah memang jadi pun~
    lect, ibarat khalifah dibumi~
    kan kamu juga turut sama berdakwah.menyampaikan apa yang baik disisi-Nya.

    :)

    saya tak tak jadi lect.
    tapi saya pun jadi lect sebenarnya..

    oh..ada gaji tau..
    apa dia?
    berapa banyak?
    ada bonus ke?
    haa..ni yang nak habaq ni.

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    -gajinya, pahala.
    -pahala, pahala.nikmat 'tiket' untuk ke syurga :)
    -ada~ bonusnya samada dibayar di Dunia, atau pun akhirat. bila? wallahu'alam.


    :)

    ReplyDelete
  2. semoge kamu dapat mencapai impian kamu..
    sentiasa doakan y terbaik~

    ReplyDelete
  3. salam sunah...
    xmo jdi lecturer pun xpe...
    trus sbarkn ilmu di blog anda yer...:)


    doakan yg trbaik utk sunah dlm ape bidang pun yang sunah suka...
    good luck tau :)

    ReplyDelete
  4. kak sunah xleh jd lecturer sbb tlalu kecik!kalo mngajar kena bdiri atas kerusi...hahaha
    kakak kecik xyah jd lecturer,kakak kecik sila jd engineer muslimah yg kacak bgaya okeh? ^___^

    ReplyDelete
  5. @Achu

    salam achu...
    terima kasih...
    achu pun sama..

    insya'Allah...ameen...:)

    ReplyDelete
  6. @waveX

    ye ke waveX?
    jadi ape pun takpe?
    betul ni?
    okie~ :D

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com