BLOG ENCIK SUAMI

Thursday, February 17, 2011

Seri yang Berseri-seri...


Semalam seseorang telah menghantar mesej di FB kepada saya. Terharu membacanya...maka saya kongsikan di sini...


Kata-kata perangsang macam ni yang kita nak kan? Memang, topik tu susah, insya'Allah akak akan buat yang terbaik yang akak mampu. Allah juga yang memberi kekuatan untuk segala kebaikan...:)

Terima kasih kepada Seri yang berseri-seri~

.

.

.

.

.

Tapi...akak takmo jadi lecturer...:p


KLIK ENTRI CAMBEST




10 comments:

... said...

as salam..
seri yang berseri-seri~
moga kehidupan kamu berseri-seri disisi-Nya.

ameen..

eh~
kamu tak nak jadi lect?
haa..tapi dah memang jadi pun~
lect, ibarat khalifah dibumi~
kan kamu juga turut sama berdakwah.menyampaikan apa yang baik disisi-Nya.

:)

saya tak tak jadi lect.
tapi saya pun jadi lect sebenarnya..

oh..ada gaji tau..
apa dia?
berapa banyak?
ada bonus ke?
haa..ni yang nak habaq ni.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
-gajinya, pahala.
-pahala, pahala.nikmat 'tiket' untuk ke syurga :)
-ada~ bonusnya samada dibayar di Dunia, atau pun akhirat. bila? wallahu'alam.


:)

ain revival said...

semoge kamu dapat mencapai impian kamu..
sentiasa doakan y terbaik~

Achu said...

salam sunah...
xmo jdi lecturer pun xpe...
trus sbarkn ilmu di blog anda yer...:)


doakan yg trbaik utk sunah dlm ape bidang pun yang sunah suka...
good luck tau :)

waveX said...

sunah jadi apa pun tak pa..

Salfiza said...

kak sunah xleh jd lecturer sbb tlalu kecik!kalo mngajar kena bdiri atas kerusi...hahaha
kakak kecik xyah jd lecturer,kakak kecik sila jd engineer muslimah yg kacak bgaya okeh? ^___^

Sunah Mohammad said...

@...

salam~ sila buat entry~

Sunah Mohammad said...

@ain revival

terima kasih ain..:)

Sunah Mohammad said...

@Achu

salam achu...
terima kasih...
achu pun sama..

insya'Allah...ameen...:)

Sunah Mohammad said...

@waveX

ye ke waveX?
jadi ape pun takpe?
betul ni?
okie~ :D

Sunah Mohammad said...

@Salfiza

taknak gak! hahaha~

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.