Seri yang Berseri-seri...


Semalam seseorang telah menghantar mesej di FB kepada saya. Terharu membacanya...maka saya kongsikan di sini...


Kata-kata perangsang macam ni yang kita nak kan? Memang, topik tu susah, insya'Allah akak akan buat yang terbaik yang akak mampu. Allah juga yang memberi kekuatan untuk segala kebaikan...:)

Terima kasih kepada Seri yang berseri-seri~

.

.

.

.

.

Tapi...akak takmo jadi lecturer...:p


KLIK ENTRI CAMBEST


10 comments:

  1. as salam..
    seri yang berseri-seri~
    moga kehidupan kamu berseri-seri disisi-Nya.

    ameen..

    eh~
    kamu tak nak jadi lect?
    haa..tapi dah memang jadi pun~
    lect, ibarat khalifah dibumi~
    kan kamu juga turut sama berdakwah.menyampaikan apa yang baik disisi-Nya.

    :)

    saya tak tak jadi lect.
    tapi saya pun jadi lect sebenarnya..

    oh..ada gaji tau..
    apa dia?
    berapa banyak?
    ada bonus ke?
    haa..ni yang nak habaq ni.

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    -gajinya, pahala.
    -pahala, pahala.nikmat 'tiket' untuk ke syurga :)
    -ada~ bonusnya samada dibayar di Dunia, atau pun akhirat. bila? wallahu'alam.


    :)

    ReplyDelete
  2. semoge kamu dapat mencapai impian kamu..
    sentiasa doakan y terbaik~

    ReplyDelete
  3. salam sunah...
    xmo jdi lecturer pun xpe...
    trus sbarkn ilmu di blog anda yer...:)


    doakan yg trbaik utk sunah dlm ape bidang pun yang sunah suka...
    good luck tau :)

    ReplyDelete
  4. kak sunah xleh jd lecturer sbb tlalu kecik!kalo mngajar kena bdiri atas kerusi...hahaha
    kakak kecik xyah jd lecturer,kakak kecik sila jd engineer muslimah yg kacak bgaya okeh? ^___^

    ReplyDelete
  5. @Achu

    salam achu...
    terima kasih...
    achu pun sama..

    insya'Allah...ameen...:)

    ReplyDelete
  6. @waveX

    ye ke waveX?
    jadi ape pun takpe?
    betul ni?
    okie~ :D

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi?

Terima kasih tinggalkan komen~ ;)

Powered by Blogger.