BLOG ENCIK SUAMI

Monday, July 25, 2011

Bila B Tanya Pasal A, A Pulak Tanya Pasal B... C Kena Duk Diam-diam...


Think About You by =Dr4kon on deviantART

Borak dengan yang sorang neh... Tak jauh lagi borak, tiba-tiba dia tanya...

"Ape cite A tu?"

Saya terkedu sebentar.

"Ntah, tanya la dia sendiri..."

"Cehhh... Takde la, A dengan Sunah ok ke?"

"Alhamdulillah... Ok jek..."

*****

Tengah makan-makan dengan yang sorang ni pulak...

"Eh, B tu ape cite eh?"

Saya tersenyum. Sama je mereka ni.

"Ntah, tanya la dia sendiri..."

"Takmoooo..." Sambil menggeleng kepala.

"Huk alohhhh..."

*****

Hurmmm... Kalau kamu berdua baca ni, sila tersengih sendiri ye. Saya tahu kamu berdua rindukan satu sama lain, tapi takmo ngaku je kannn kannn kannn...gggrrrrr!


23 comments:

sergeant keroro said...

rindu kak sunah, boleh?? hehe XD

aDisH.sHidA said...

hahhahahaha....A dan B mcm tahu je

tamlegend said...

abis tu D sampai Z buat ape lak???

JIJI YU said...

bukan aku le tuu

H.J said...

c jadi perantara..hehe

siti kektus said...

haha. apa maknanya tu kak. ;)

aimie amalina said...

kikiki...rindu tapi malu!..hehehe
sapekah..hehee

suhaili sarif said...

HAHAHAHAHAHA....rindu rinduan pulak entry nie.hehe
sunah jadi mangsa ke?hihi

Mat Gebu said...

Kannn....pcm nak jadi mcm tu lah tak lama lagi, nak senyap dari dunia blog..nak bawak haluan sendiri...dok diam2 jeee...boleh?

diana said...

ego kot!
hehehe

Hanis MY said...

wewittt...(walaupun tak berapa nak faham huhu, semoga kemesraan kembali terjalin...)

b a m b a m ' s said...

C kena ckp kat A & B..

A & B saling merinduuu.. biar blushing ckit malu2.. ekkekek

..cik gugu.. said...

hehehe suke3~

Ujang9897 said...

kami semua D..hanya membaca..=)

::blog anak jawer:: said...

siapakah mereka berdua tu...???

Munna said...

sunah....honestly sy pernah hadap situasi ni masa blajar dulu...masing2 ego tp still take care each other...sy lah org tgh nya...dah la nama dua2nya sama... sorg ni Yan, yg sorg lg pun Yan.. mcm2 peel kan =)

cucu umie said...

wah..malu2 untuk berhadapan..

Iffah Afeefah said...

tak paham

y penting bkn ai

Nora Shahaira said...

cuma selalu dgr i dan u je..A dgn B ni kurang sikit..har har har

iela_fadila alias said...

alala..gaduh2 mnja ka A n B tuuu..hihi

Sis-Lin said...

laaa....sapa A sapa B..
ooooooooooooooooo dh tau dah tau..ye ye pi tanya Z..hahahahahaha

ir prof dr alia rosli said...

rindu mama abah semua dengan kak sunah ngan kak awin ngan kak iffah

FasiHaH SupiaN said...

siapekah mereka agaknye....

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.