Bila B Tanya Pasal A, A Pulak Tanya Pasal B... C Kena Duk Diam-diam...


Think About You by =Dr4kon on deviantART

Borak dengan yang sorang neh... Tak jauh lagi borak, tiba-tiba dia tanya...

"Ape cite A tu?"

Saya terkedu sebentar.

"Ntah, tanya la dia sendiri..."

"Cehhh... Takde la, A dengan Sunah ok ke?"

"Alhamdulillah... Ok jek..."

*****

Tengah makan-makan dengan yang sorang ni pulak...

"Eh, B tu ape cite eh?"

Saya tersenyum. Sama je mereka ni.

"Ntah, tanya la dia sendiri..."

"Takmoooo..." Sambil menggeleng kepala.

"Huk alohhhh..."

*****

Hurmmm... Kalau kamu berdua baca ni, sila tersengih sendiri ye. Saya tahu kamu berdua rindukan satu sama lain, tapi takmo ngaku je kannn kannn kannn...gggrrrrr!

Post a Comment

23 Comments

  1. hahhahahaha....A dan B mcm tahu je

    ReplyDelete
  2. abis tu D sampai Z buat ape lak???

    ReplyDelete
  3. kikiki...rindu tapi malu!..hehehe
    sapekah..hehee

    ReplyDelete
  4. HAHAHAHAHAHA....rindu rinduan pulak entry nie.hehe
    sunah jadi mangsa ke?hihi

    ReplyDelete
  5. Kannn....pcm nak jadi mcm tu lah tak lama lagi, nak senyap dari dunia blog..nak bawak haluan sendiri...dok diam2 jeee...boleh?

    ReplyDelete
  6. wewittt...(walaupun tak berapa nak faham huhu, semoga kemesraan kembali terjalin...)

    ReplyDelete
  7. C kena ckp kat A & B..

    A & B saling merinduuu.. biar blushing ckit malu2.. ekkekek

    ReplyDelete
  8. kami semua D..hanya membaca..=)

    ReplyDelete
  9. sunah....honestly sy pernah hadap situasi ni masa blajar dulu...masing2 ego tp still take care each other...sy lah org tgh nya...dah la nama dua2nya sama... sorg ni Yan, yg sorg lg pun Yan.. mcm2 peel kan =)

    ReplyDelete
  10. cuma selalu dgr i dan u je..A dgn B ni kurang sikit..har har har

    ReplyDelete
  11. alala..gaduh2 mnja ka A n B tuuu..hihi

    ReplyDelete
  12. laaa....sapa A sapa B..
    ooooooooooooooooo dh tau dah tau..ye ye pi tanya Z..hahahahahaha

    ReplyDelete
  13. rindu mama abah semua dengan kak sunah ngan kak awin ngan kak iffah

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com