Bila Cici Jumpa Bebi Kaler Ijo...

July 25, 2011



Dia baru balik dari kampung bersama hosmet. Sampai-sampai je nampak ada bebi kaler ijo. Hurmmm...tak tahu diorang ni leh kawan ke tak... Kita tunggu dan lihat aje lah yeee...

Saya pun tak tau nape kaler dia jadi lain kat atas tu...bese la, kamera cap ayam kan...
P/S: Ni keroro keee???

You Might Also Like

20 Comments

  1. hahahahaa...

    cam mr frogy tpi colour lain..ahhaha

    ReplyDelete
  2. hehehhe
    cici jangat geget2 bebi ijo tu...
    be nice taw!hehehhee

    ReplyDelete
  3. @Atiqah Sa'ahiry

    sorry, kamera cap ayam je...pelik gak kaler dia jadi lain dalam gambar...hahahahaahhaha

    ReplyDelete
  4. hah mane satu alien ni..cici ke

    ReplyDelete
  5. muka cici x puas ati

    cici: eh sapa kau??kau nak rampas tuan aku ke?

    bebi ijo : ?????

    ReplyDelete
  6. cici, jangan gigit baby keroro, haha XD

    ReplyDelete
  7. hehehehhee...jgn cici gigit bebi ijo dah la

    ReplyDelete
  8. ops pocot!!
    terkejut kak elly..tb2 muncul depan2 laptop bebi ijo ni.haha

    ReplyDelete
  9. teringat cenet kat kg..di hangkutnya ke hulu kehilir teddy kecik dia..

    ReplyDelete
  10. cici terkezut tengok mata bebi tu, ijo sangat katanya! hehehehe

    ReplyDelete
  11. alalalla kecomey comey nyeee

    ReplyDelete
  12. haha. tak pasal2 hilang kang tangan dia kena gigit cici. hehe :p

    ReplyDelete
  13. nama dia Keroo ke Sunah..? sedap nama tu.. :)

    wahhh dpt yg bru ek.kita nak jugak 'katak'...huhuhu

    ReplyDelete
  14. froggy memang comel....baru perasan, kat sini pun ada, anak buah punya...hehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com