Monday, July 25, 2011

Bila Cici Jumpa Bebi Kaler Ijo...



Dia baru balik dari kampung bersama hosmet. Sampai-sampai je nampak ada bebi kaler ijo. Hurmmm...tak tahu diorang ni leh kawan ke tak... Kita tunggu dan lihat aje lah yeee...

Saya pun tak tau nape kaler dia jadi lain kat atas tu...bese la, kamera cap ayam kan...
P/S: Ni keroro keee???

20 comments:
Write Comments
  1. hahahahaa...

    cam mr frogy tpi colour lain..ahhaha

    ReplyDelete
  2. hehehhe
    cici jangat geget2 bebi ijo tu...
    be nice taw!hehehhee

    ReplyDelete
  3. @Atiqah Sa'ahiry

    sorry, kamera cap ayam je...pelik gak kaler dia jadi lain dalam gambar...hahahahaahhaha

    ReplyDelete
  4. hah mane satu alien ni..cici ke

    ReplyDelete
  5. muka cici x puas ati

    cici: eh sapa kau??kau nak rampas tuan aku ke?

    bebi ijo : ?????

    ReplyDelete
  6. cici, jangan gigit baby keroro, haha XD

    ReplyDelete
  7. hehehehhee...jgn cici gigit bebi ijo dah la

    ReplyDelete
  8. ops pocot!!
    terkejut kak elly..tb2 muncul depan2 laptop bebi ijo ni.haha

    ReplyDelete
  9. teringat cenet kat kg..di hangkutnya ke hulu kehilir teddy kecik dia..

    ReplyDelete
  10. cici terkezut tengok mata bebi tu, ijo sangat katanya! hehehehe

    ReplyDelete
  11. alalalla kecomey comey nyeee

    ReplyDelete
  12. haha. tak pasal2 hilang kang tangan dia kena gigit cici. hehe :p

    ReplyDelete
  13. nama dia Keroo ke Sunah..? sedap nama tu.. :)

    wahhh dpt yg bru ek.kita nak jugak 'katak'...huhuhu

    ReplyDelete
  14. froggy memang comel....baru perasan, kat sini pun ada, anak buah punya...hehe

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com