BLOG ENCIK SUAMI

Monday, July 25, 2011

Bila Cici Jumpa Bebi Kaler Ijo...



Dia baru balik dari kampung bersama hosmet. Sampai-sampai je nampak ada bebi kaler ijo. Hurmmm...tak tahu diorang ni leh kawan ke tak... Kita tunggu dan lihat aje lah yeee...

Saya pun tak tau nape kaler dia jadi lain kat atas tu...bese la, kamera cap ayam kan...
P/S: Ni keroro keee???


20 comments:

Atiqah Sa'ahiry said...

hahahahaa...

cam mr frogy tpi colour lain..ahhaha

aimie amalina said...

hehehhe
cici jangat geget2 bebi ijo tu...
be nice taw!hehehhee

Sunah Sakura said...

@Atiqah Sa'ahiry

sorry, kamera cap ayam je...pelik gak kaler dia jadi lain dalam gambar...hahahahaahhaha

JIJI YU said...

hah mane satu alien ni..cici ke

aDisH.sHidA said...

kenapa color cream...huhu

rosmina samin said...

Adakah itu Mr Froggy? :P

suhaili sarif said...

muka cici x puas ati

cici: eh sapa kau??kau nak rampas tuan aku ke?

bebi ijo : ?????

sergeant keroro said...

cici, jangan gigit baby keroro, haha XD

aDisH.sHidA said...

hehehehhee...jgn cici gigit bebi ijo dah la

suhaili sarif said...

ops pocot!!
terkejut kak elly..tb2 muncul depan2 laptop bebi ijo ni.haha

NadiRah said...

ehem~
hehehe

Nora Shahaira said...

teringat cenet kat kg..di hangkutnya ke hulu kehilir teddy kecik dia..

fRaMe+LenSeS said...

aigooo.. ahahahahahhaa

mas saari said...

cici terkezut tengok mata bebi tu, ijo sangat katanya! hehehehe

Citarasa Rinduan said...

comel..............

tyka said...

alalalla kecomey comey nyeee

siti kektus said...

haha. tak pasal2 hilang kang tangan dia kena gigit cici. hehe :p

Iffah Afeefah said...

cici makan je terus natang tu

Sis-Lin said...

nama dia Keroo ke Sunah..? sedap nama tu.. :)

wahhh dpt yg bru ek.kita nak jugak 'katak'...huhuhu

FasiHaH SupiaN said...

froggy memang comel....baru perasan, kat sini pun ada, anak buah punya...hehe

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.