Bizi Jugak Macam Bobott - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Wednesday, July 6, 2011

Bizi Jugak Macam Bobott


Takde update.

Sebab bizi. Bobott pun bizi.

Pi SANA kalau nak tau kenapa bizi.

Tapi sekarang da tak bizi sangat, tengah blogwalking ke blog kamu-kamu semua~ ^_^

22 comments:

  1. as salam..
    wah! terliuq pakcik. haha~
    baguih. boleh pinjam resepi buat alasa perut. ekeke~

    eh ya ke blogwalking?~
    kat blog pakcik tada pun?

    bila jiji dan yang lain, update, laju je komen depa. wlaupun entri pakcik baru update atas depa.
    jeles pakcik
    hoho~

    jangan ambil hati pula.
    pakcik gurau je. haha~

    =p

    ReplyDelete
  2. t masok sem masakkan utk nad yer.. ^^

    ReplyDelete
  3. bizi ye..

    i pun bizi juga...bizi body..hehehehe

    ReplyDelete
  4. alamak .. terliur sudah ni =.=' huhu

    ReplyDelete
  5. wah..sedapnya..apsal hari ni banyak jumpa maknan kt blog2 eh...

    ReplyDelete
  6. bz jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!

    ReplyDelete
  7. bobot tu apa..??

    sy pun bizi gak..=D

    peh pnt kot

    ReplyDelete
  8. hehehe.. akak tau, sbb aritu trtgk sunah 'mengkomen' entri die hehe.. syyyyy! jgn ckp kt sesapa !

    ReplyDelete
  9. sedap.. nak banyak2 boleh..?

    ReplyDelete
  10. pos rumah boleh?

    eh eh, pos ke rumah :P

    ReplyDelete
  11. wahhh bizi sgtla

    sme la kite

    mekasih awk

    ReplyDelete
  12. ni da macam derhaka kat SSS je?
    haha..cian SSS.hehehe

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad