Sunday, July 31, 2011

Dari Sedenak Lah Pulakkkk...



Siaran langsung dari Sedenak.

Da rancang seminggu yang lalu. Tapi beberapa hari lalu baru betul-betul komfem dengan Pak Cik Mat. Ajak gak beberapa orang blogger yang lain lagi, tapi tak ramai yang free. Saje nak bawak housemate yang sorang lagi sebenarnya, tapi dia lak balik umah. Huhuhu. Tak jejak lagi la dia ke umah Pak Cik Mat. Takpe, tunggu raya kang yeee...

Pagi tadi Iffah datang jauh dari Kajang sebab nak join gi umah Pak Cik Mat. Laju betul dia bawak kete, 130km/j kat highway. Terkejut dapat kol kata dia da sampai tol Kulai dalam kul 10.40 pagi gitu. Lebih kurang Kak Ila bawak kete jugak. Kitorang kat umah lagi masa tu. Hehehe. Terus suruh dia gi Tesco Kulai, jumpa kat sana.

Dari Tesco Kulai pi la umah Pak Cik Mat. Macam selalu...duk dapur dia tolong siapkan makanan (sebenarnya tolong kacau siapkan makanan...hahahah!). Meh tengok makanan mehhhhhhh....

Menggiurkan, bukan?

Fruit Custard Puff - nama baru dicipta...

Daging Masak Pattaya~ Atas permintaan ni... Ahahaha~

Udang Nestum~ Walaupun alergik, makan jugak sekor...hahaha~

Ayam Masak Lemak Cili Padi... Froggy suka kot no?

Kek Marble Trio... Froggy pun suke kek ni... Hahahah~

Err...bawak balik mesti... Siap bawak bekas sendiri sebab Pak Cik mat pesan awal-awal... Hahaha~

Dia pun nak gak gambo ngan tiffinbiru Pak Cik Mat... Ekekek...

Sempena besday ke ni? Err...mungkin. Hahaha~ Yang lain jangan jeles yee... Raya nanti kita serang rumah Pak Cik Mat ramai-ramai yeee... :p

Terima kasih Pak Cik Mat, terima kasih kak Ila, terima kasih Iffah, terima kasih bebi froggy, terima kasih semuaaaaa~~~ ;)

25 comments:
Write Comments
  1. bestnya dpt jenjalan umah cik mat gebu. paling best dpt makan.. itu sudah pasti. terliur akak tgk juadah2 tu semua...

    ReplyDelete
  2. sempat lagi ngata ai

    haha sedapnye=P

    yang lain sile jeles

    ReplyDelete
  3. sebab miss ran suruh jeles, taknak jeles XD

    ReplyDelete
  4. Wahaha..pergi rumah Pak Cik Mat.. Adui,meliur tengok.. Mujur dah nak puasa.. Happy burfday kak Sunah~

    ReplyDelete
  5. banyak nye juadah.... nk resipi kek tu.. terliur da ni=P

    ReplyDelete
  6. ya ampunnnnnn!
    nape lazat bebeno ni kak!
    dengan froggy2 tu saya ase laazat..
    weee~ indahnye besday seari sebelom pose ye..
    heeee
    jeles2!kikiki
    epy besday akak!
    sekali lagi
    >_____<

    ReplyDelete
  7. ala....da kecik besar kecik besar mata tengok...paling takleh tahan kek mabel trio tu.....telan liur...

    ReplyDelete
  8. wah2 sgt2 la bestnya..dpt mkn2 FREE gitu....nak juga.....

    ReplyDelete
  9. seronoknye dpt lepak dgn kwn2 blogger... Baik tul pak cik mat kn...

    ReplyDelete
  10. esok puasa dah...hehe

    ReplyDelete
  11. dekat sedenak ker sis..aishh naj kate tidak ea dripada pontian..kehkeh

    ReplyDelete
  12. yang ni memang jeles nga kak sunah..haha

    ReplyDelete
  13. seronoknyaaaaaaa jalan2 cari makan...
    yang penting pengacara tetap tak enterframe... hahahaha, jeles...jeles... tahap otomen taro dah jeles nih...

    ReplyDelete
  14. semangat nya iffah
    kemain die merempit.hehehehhe

    ReplyDelete
  15. x nampak apa2..hhuhuhuhu.....




    jeleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

    ReplyDelete
  16. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    T_________T

    ReplyDelete
  17. perghh...sume nmpk sedap2...plg sedap rsenye mesti fruit custard puff tu...

    ReplyDelete
  18. adikku..
    kenapa kak tak tau..
    tak ajak no!!!!
    hehehe

    sedap2nya

    ReplyDelete
  19. ok noted..lenkali k.zla nak join bwk bekas..heheh.

    ReplyDelete
  20. ampun.. berjuta-juta ampun....
    patik amatlah berhajat untuk mengejoinkan diri pada hari ahad yang lalu..
    namun apakan daya patik cumalah cashier yang makan gaji..
    dan tak punya kekuatan untuk terus berjaga setelah melalui hari tanpa lena semenjak jumaat...

    ampun... berjuta-juta ampun..

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com