Tuesday, July 5, 2011

Dulu, Hati Pernah Berkecai Macam Ni...




Alamak tak nampak, pi baca kat SANA...


JOM TERJAH ENTRI CONTEST CAMBEST DENGAN HADIAH LUMAYAN!

23 comments:
Write Comments
  1. dtg sini lg... Betul la..makin lme makin siket tulisan kt entry akak..hehe..dh bc dah td..hehe

    ReplyDelete
  2. lain kali pakai hati plastik....

    jatoh tak pecah

    ReplyDelete
  3. as salam..
    alahai..comel je entri ni =)
    hati boleh kita renovate. tapi, masa silam, kita tak boleh renovate.

    tapi kita boleh sembunyikannya dengan yang baru ;)

    ia tak dapat dibuang, ia akan kekal dengan perjalanan hidup yang pernah kita lalui walaupun kita mengakui ia telah dibuang dari minda.

    sesungguhnya rahsia otak manusia ni, masih terlalu jauh untuk kita ketahui =)

    contest? 24 jam? erk. patah jari pakcik nanti. join jika mampu thanks ;)

    oh ya! link pautan berkaitan yang dr jungle kat entri bawah ni, buat tu macam mana? pakcik selalu buta, tak jadi2. athirah trex buatkan jadi lak. ahh.pening2.

    ada jawapan? huhu..dah google dan ikut tutorial yang ada. tak jadi juga

    >_<

    ReplyDelete
  4. sob3....x nmpk tulisan..huhu

    ReplyDelete
  5. gelap! gelap!! pinjam lampu jaaapppp.. ^_^

    ReplyDelete
  6. hehe..ingatkan sunah punya hati :p

    ReplyDelete
  7. alamak tak nampak pulak..kekeke..
    ok sudah baca.. sangat menarik..
    kita dapat Allah, kita akn dapat segalanya..

    ReplyDelete
  8. lukisan comel tp tak jelas la pulak

    heee

    ReplyDelete
  9. nanti aku bace petang ni leh tak.

    ReplyDelete
  10. sunah..skang hati tu dah bercantum balik ek?heheh..

    ReplyDelete
  11. adoi. mana suis lampu ni kak? kasi terang siki. hehe ;)

    dah p tengok. ehem. ada pape ke kak? bekecai2 ni. ;)

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com