Kalau Rasa Macam Nak Mengamok Aje...

July 11, 2011


Anger Inside by ~Shimmy1012 on deviantART

Cer tengok cermin...

Buruk okehhhh!

So, janganlah asyik nak mengamok...

Sekian pesanan dari penaja: PCM

P/S: Blogger Nadzrie da berdotcom! Terus buat segmen tuuu! Sape nak join bloglist beliau klik SINI!

You Might Also Like

27 Comments

  1. mmg burok benor ghupe nye... huhuhu

    ReplyDelete
  2. tak nak tengok cermin..
    dah tau buruk benor...
    hahaha

    ReplyDelete
  3. hehehe.. muka cici kalo marah pn camtu kn?? kan?

    ReplyDelete
  4. macam ape daa kalau marah tu..haha

    ReplyDelete
  5. cool... meh masuk lam petia ais klu nak memarah, mesti sejuk.. hehhehehheh

    ReplyDelete
  6. aku suka tngok org mengamuk..

    ReplyDelete
  7. ambil wuduk insyaAllah hilang... ha ah la tak suka gak tngk muka org amuk tak tentu pasal

    ReplyDelete
  8. salam dearrrrrrrrrrrrrrrr
    rindu blog kamu!!!!
    weeeee takmo ngamuk!! bughokk

    ReplyDelete
  9. kalau asyik mengamuk je, kawan2 akan lari, hilang rezeki juga kan.

    ReplyDelete
  10. akak kalau marah suka membebel sorang2 je...lepaskan geram!

    ReplyDelete
  11. kalau marah masa tengah duduk akak berdiri, kalau marah tengah berdiri akak duduk.. kalau tak boleh.. hadap blog.. kalau tak boleh jugak keluar pergi tingkat lain tenangkan hati..

    ReplyDelete
  12. kalau marah, main games. haha XD

    p/s : adoi adoi :P

    ReplyDelete
  13. grrr...i cute ok ngamuk's...comey jeee...

    ReplyDelete
  14. heeee..betol! marah dii sendii dulu sebelom nk ngamok..hehehe

    ReplyDelete
  15. hensem betul gaya reflection dia. haha

    ReplyDelete
  16. eh bru perasan reflection die laen.hehe

    nauzubillah..xmo marah2 la cmni.
    suh org amk gmbr kte if marah..waa..buyrukss

    ReplyDelete
  17. nk maintain muke lawo ngn ensem taya nengk cermin..t nmpk jerawat asek nk usik jerk..lg tmbah marahnye..hoho

    ReplyDelete
  18. haha. kang tetiba tengok cermin nampak hantu, terus pengsan kak. :p

    ReplyDelete
  19. tettt~~ ekeke.. maceh boss.. weee~~~

    ReplyDelete
  20. org yg kuat mengamuk ni tak tgk cermin..hehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com