Makin Lama, Makin Panjang... - Sunah Suka Sakura dot com

Post Top Ad

Saturday, July 2, 2011

Makin Lama, Makin Panjang...


Kenapa makin lama entri saya macam makin panjang aje?

Entah.

P/S: So, pendek tak?

24 comments:

  1. ada jugak yang nak kena ketuk ni, hahaha XD

    kak sunah oo kak sunah. :P

    ReplyDelete
  2. @sergeant keroro

    ahahahaha! jangan marah... saja guro2 petang... :p

    ReplyDelete
  3. nak cakap panjang, tak panjang...
    nak cakap tak panjang, panjang jugak...

    ReplyDelete
  4. hahahaha kak sunah, hahah adehh tak abis lagi gelakk..hahahah

    ReplyDelete
  5. sempat lagi cik Wardah mengeja sambil minum kopi...

    semua sekali ada 66 huruf.. termasuk tanda baca... masih panjang lagik nih.. wuhuhuhuuu

    ReplyDelete
  6. panjang atau pendek janji sunnah update blog..
    hehehe

    ReplyDelete
  7. alahaiiii panjanggggggg nye...
    kak limah suke what wakakak :)

    ReplyDelete
  8. ohhh.. entri ini sgt panjang... sedihnya..

    http://www.my-shopping2u.com/2011/07/keinginan-seorang-isteri.html

    ReplyDelete
  9. sangat panjang la kak sunah.. hihihi

    ReplyDelete
  10. lor..br akak comot nak tarik napas..dah abis?PENDEKNYER??

    ReplyDelete
  11. ah...panjang lg ni kak sunah..pendekkan lg..hee

    ReplyDelete
  12. hahaha tbaik lah akak..kyra terpedaya :D

    ReplyDelete
  13. as salam..
    ha..ha..ha..semput tau mata pakcik meneliti di mana isi yang panjang dalam entri ni

    =p

    pakcik ikat kat pokok kelapa sawit kang~ musim cali dah nak tiba nie~
    haha~

    ;p

    ReplyDelete
  14. hehe..2la,akak perasan gak
    sampai akk pun berkobar2 nak taip pnjg2 gak.hehe
    aiyaakk...klaka la sunah ni

    ReplyDelete
  15. bwh 10 patah perkataan, baru pendek kak.. ahahahahahaha~ ^_^

    ReplyDelete

Dah abis baca tadi? Terima kasih sebab tinggalkan komen~ ;)

Post Bottom Ad