BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, July 2, 2011

Makin Lama, Makin Panjang...


Kenapa makin lama entri saya macam makin panjang aje?

Entah.

P/S: So, pendek tak?


24 comments:

sergeant keroro said...

ada jugak yang nak kena ketuk ni, hahaha XD

kak sunah oo kak sunah. :P

al_hakim said...

sangt panjng,,=P

aDisH.sHidA said...

hehhee

Hamba Ilahi said...

kalau saya plak makin lama makin pendek..

haha..


jom promote... segmen dan cara dapatkan 1000 follower dalam masa sebulan

:)

Sunah Sakura said...

@sergeant keroro

ahahahaha! jangan marah... saja guro2 petang... :p

solomolo said...

nak cakap panjang, tak panjang...
nak cakap tak panjang, panjang jugak...

Alya Esprézzo said...

hahahaha kak sunah, hahah adehh tak abis lagi gelakk..hahahah

Cik Aqilah Wardah said...

sempat lagi cik Wardah mengeja sambil minum kopi...

semua sekali ada 66 huruf.. termasuk tanda baca... masih panjang lagik nih.. wuhuhuhuuu

belog amiyo said...

panjng nyeww... :P

Citarasa Rinduan said...

panjang atau pendek janji sunnah update blog..
hehehe

mizzkechique said...

pendek amat...hehe

nuruashia ♥ said...

alahaiiii panjanggggggg nye...
kak limah suke what wakakak :)

niena shopping2u said...

ohhh.. entri ini sgt panjang... sedihnya..

http://www.my-shopping2u.com/2011/07/keinginan-seorang-isteri.html

Nabila Huda said...

sangat panjang la kak sunah.. hihihi

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

lor..br akak comot nak tarik napas..dah abis?PENDEKNYER??

Eera Shera said...

ah...panjang lg ni kak sunah..pendekkan lg..hee

JIJI YU said...

aloh

Pojiekyra said...

hahaha tbaik lah akak..kyra terpedaya :D

Подтверждаю said...

as salam..
ha..ha..ha..semput tau mata pakcik meneliti di mana isi yang panjang dalam entri ni

=p

pakcik ikat kat pokok kelapa sawit kang~ musim cali dah nak tiba nie~
haha~

;p

FasiHaH SupiaN said...

hahaha terbaik!

アヌム ちゃん said...

aaa ni memang terpanjang..heeeee

Iffah Afeefah said...

entry paling gedik hahaha

suhaili sarif said...

hehe..2la,akak perasan gak
sampai akk pun berkobar2 nak taip pnjg2 gak.hehe
aiyaakk...klaka la sunah ni

NuSaNa NoSa 91 said...

bwh 10 patah perkataan, baru pendek kak.. ahahahahahaha~ ^_^

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.