BLOG ENCIK SUAMI

Saturday, July 30, 2011

Sunah Sakura Gi Klinik, Kite Pun Nak Gi Klinik Gak!



Mengada gak dia ni, orang pi klinik, dia pun nak pi klinik jugak! Siap berdaftar nama ngan amek ubat lagi... Ggggrrr!


13 comments:

cik pulau said...

cici sakit ape ni???lalala~

JIJI YU said...

cici kentut berdarah

Atiqah Sa'ahiry said...

comelnya..malu ke cici..snap gambar dari belakang je..

aimie amalina said...

kak sunah bawa die g pk ke?
haiyooo
manjenyela..heee

Dzarief Zuhdi said...

smoga cepat sehat, kepada saper yg berkenaan.. hehe

syarifahsidrus said...

sakit ape tu?heeehh

sergeant keroro said...

eh, boleh eh?? XD

udin said...

hahaha.. dia pon nak merasa gak pegi klinik.. ;)

Mat Gebu said...

Kesian jiji....demam2 terus tumbuh bulu sudahh...eh jiji pulak...cici, ha baru betul... :-)

Citarasa Rinduan said...

sama mcm adik kak..
dia bela kucing., siap ada kad klinik lagi.. heheh

semoga cici. cepat sembuh

Iffah Afeefah said...

tpula g klinik

msti yu bawak..

alamak umah yu ade cici grrrr

Syahir Ramli said...

po kono plak dgn cici tu kak suanh? domam gak eh..

FasiHaH SupiaN said...

cici tak sihat ke cici???

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.