Thursday, July 21, 2011

Dari 14 Kepada 25~ Hadiah 31-7 Birthday Giveaway!



Yup, hadiah bertambah. Sebab ade orang tu dia gi Kuching hari tu, terjumpa pulak benda-benda menarik yang kalo dia buat jadi hadiah GA, mesti bertambah-tambah masyuk hati para peserta yang join. Maka, bertambahlah bilangan pemenang hadiah daripada 14 kepada 25 orang. Oh, ada gaya cerita klasik dahulu kala tak? :p


Hadiah yang ditambah tu seperti di atas... Untuk 8 pemenang... Dan Cik Pulau pun menambah bilangan hadiah dia sebanyak 3 bijik. Hadiah ape tu? Cer klik SANA.

Ade lagi tak yang belum join dan berminat nak join? Klik banner GA kat atas tu ye... Untuk yang da join dan nak cek kamu-kamu nombor berapa, boleh klik SINI.

12 comments:
Write Comments
  1. Bestnya. Harap2 ada lah peluang atul menang. :)

    ReplyDelete
  2. hehe, tak join lagi. nak jadi orang last ni :P

    ReplyDelete
  3. best2..lom join lg GA nie....hee..

    ReplyDelete
  4. sarawak! nggeee beruntung bagi sesiapa yang sgt bertuah itu! =D

    ReplyDelete
  5. wah!best2...ifa nak FM tue!cantik..=)

    ReplyDelete
  6. bestnya!hehehe....moga nana antara yg bertuah..amin:)

    ReplyDelete
  7. nak elly...hehehhee

    wow.kalau dpt keychain mesti ada cap jari sunah.yeaayy

    ReplyDelete
  8. sy baru buat entri pasal adiah malam ni.. hahaha

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com