Jiji Tu Bukan Arnab!

July 05, 2011


Bukannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

Jiji tu bukan arnab lahhh! Adehhhh....! Jiji tu blogger geli-geli yang ada arnab. Hahaha~ Kesian Jiji, terus orang ingat dia tu arnab. Mek Rebit je arnab okehhhh! Opsss! Hahaha~

Alhamdulillah... Tadi baru je gi komen kat blog kak Aya, cakap tak pernah dapat BE dari nuffnang. Tiba-tiba kannnn, saja nak cek akaun nuffnang tu. Tup-tup...

Sikit jek..hahaha~

Erkkk! Tiba-tiba terkejut tengok benda alah ni. Alhamdulillah... Ade gak BE... Terima kasih nuffnang~ Tapi, tapi, tapi... Blog mana pulak ni??? Kat sini kan saya pakai advertlets jekkk... Blog lagi satu lahhh... Blog Selera Sakura tuuu...

Cer klik SANA tengok ape yang ada eks~~~ Terima kasih~ :)

You Might Also Like

22 Comments

  1. hahahahah..ye kak sunah..kiki...name jiji tu cam name kwn kite nye arnab..tu ingt arnab tu..hihihi..=p

    ReplyDelete
  2. erk.. tu yg pelik nye hehe..ada 2 blog rupanya :D

    ReplyDelete
  3. hahaha.. malu nye.. ingatkan jiji tu arnab. upe nye mek rebit ye..=P
    sori blogger jiji...

    ReplyDelete
  4. wahhhh!! msti sdap kn blog tu..asalkn masuk je msti lapar terus perut nih..hehehehe..tp klu masuk blog mat gebu mmg cair terus la..hahaha..terus g dapur cari mknn..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..rezeki...

    masih menati :( --------------->

    ReplyDelete
  6. akak rasa putus asa..sejak ber dot com..BE tak mai2 pun?huhuhu.semalam br dpt yg pertama.dgn broadband slownyer.sakit hati

    ReplyDelete
  7. wuhuuuu...blog mkn2 rupenye.. hehe

    ReplyDelete
  8. waa die ada dua rumah.huhu
    baru akak tau
    pasni nak datang makan kt sana
    slurrpppp

    ReplyDelete
  9. banyak betul, hehe XD

    alhamdulillah, rezeki tu kena kongsi :P

    ReplyDelete
  10. wahhh banyak tuh BE angah!! hehe rabbit jiji tak bersalah =D

    ReplyDelete
  11. masih tak reti jugak be2 neh hehehe
    semoga sukses selalu ye adik!!

    ReplyDelete
  12. sis sunah : wow!!! itu yam mampu ai katakan...

    ReplyDelete
  13. WOW, NAK SIKIT BE KAK SUNAH!!

    ReplyDelete
  14. ostad jiji.. arnab..
    hahaha..

    wow... blog masak2 la..
    hehehe

    ReplyDelete
  15. seswai sgt la jiji jd arnab

    bole kite kaki2 kn die

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com