BLOG ENCIK SUAMI

Tuesday, July 5, 2011

Jiji Tu Bukan Arnab!


Bukannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

Jiji tu bukan arnab lahhh! Adehhhh....! Jiji tu blogger geli-geli yang ada arnab. Hahaha~ Kesian Jiji, terus orang ingat dia tu arnab. Mek Rebit je arnab okehhhh! Opsss! Hahaha~

Alhamdulillah... Tadi baru je gi komen kat blog kak Aya, cakap tak pernah dapat BE dari nuffnang. Tiba-tiba kannnn, saja nak cek akaun nuffnang tu. Tup-tup...

Sikit jek..hahaha~

Erkkk! Tiba-tiba terkejut tengok benda alah ni. Alhamdulillah... Ade gak BE... Terima kasih nuffnang~ Tapi, tapi, tapi... Blog mana pulak ni??? Kat sini kan saya pakai advertlets jekkk... Blog lagi satu lahhh... Blog Selera Sakura tuuu...

Cer klik SANA tengok ape yang ada eks~~~ Terima kasih~ :)


22 comments:

mynameismy said...

haha.. belog itu rupenyeee

Anum said...

kelakar kan

Isteri Encek Bard said...

WAH TAHNIAH.. BEST, BEST

aimie amalina said...

hahahahah..ye kak sunah..kiki...name jiji tu cam name kwn kite nye arnab..tu ingt arnab tu..hihihi..=p

niena shopping2u said...

erk.. tu yg pelik nye hehe..ada 2 blog rupanya :D

syarifahsidrus said...

best la da dpat BE. huhu

Cik Asma BLuppy said...

hahaha.. malu nye.. ingatkan jiji tu arnab. upe nye mek rebit ye..=P
sori blogger jiji...

Fakhrul said...

wahhhh!! msti sdap kn blog tu..asalkn masuk je msti lapar terus perut nih..hehehehe..tp klu masuk blog mat gebu mmg cair terus la..hahaha..terus g dapur cari mknn..

BeloG MTT said...

Alhamdulillah..rezeki...

masih menati :( --------------->

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

akak rasa putus asa..sejak ber dot com..BE tak mai2 pun?huhuhu.semalam br dpt yg pertama.dgn broadband slownyer.sakit hati

mizzkechique said...

wuhuuuu...blog mkn2 rupenye.. hehe

suhaili sarif said...

waa die ada dua rumah.huhu
baru akak tau
pasni nak datang makan kt sana
slurrpppp

Pojiekyra said...

wahh bestnyerrrr :D

sergeant keroro said...

banyak betul, hehe XD

alhamdulillah, rezeki tu kena kongsi :P

nazirulhazwan~ said...

giler banyak!!

FasiHaH SupiaN said...

wahhh banyak tuh BE angah!! hehe rabbit jiji tak bersalah =D

risa said...

masih tak reti jugak be2 neh hehehe
semoga sukses selalu ye adik!!

BRO_MONDAY said...

sis sunah : wow!!! itu yam mampu ai katakan...

syaimz said...

WOW, NAK SIKIT BE KAK SUNAH!!

pRiNCe said...

haha..tahniah kawan..:)

cik pulau said...

ostad jiji.. arnab..
hahaha..

wow... blog masak2 la..
hehehe

Iffah Afeefah said...

seswai sgt la jiji jd arnab

bole kite kaki2 kn die

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (46) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.