Kerana Hati...

July 07, 2011


Love rope II by ~ahlihceh on deviantART

Aku tidak tahu kenapa...

Hatiku mudah tersentuh bila sesuatu berlaku melibatkan hati-hati ini... Mungkin kerana ikatan yang kuat antara hati-hati ini, menyebabkan aku terlalu mudah menumpahkan air mata... Tatkala ribut dan taufan mengganggu rasa damai, hatiku resah dan pilu... Mungkin hanya aku yang merasa, namun tidak pernah aku berhenti meminta... Agar semua ikatan ini akan terus kukuh hingga ke akhirnya... Sekalipun pernah terputus mungkin, tidak juga aku berhenti memohon agar ia terikat kembali...

Kerana aku bina ia dengan hati, moga terus tersimpul rapi...

You Might Also Like

30 Comments

  1. amin..
    btw, fa suka entri ni sgt2.. ^^

    ReplyDelete
  2. pabila akak dah mula berpuitis ..
    syahdu pulak CM bace ... tsk2 ;)

    ReplyDelete
  3. ermm hati sukar djage

    sungguh rapun dan bisa berubah2

    ReplyDelete
  4. setuju dengan miss ran.

    p/s : tak aci miss ran dah curi idea, kan dah blur T.T

    ReplyDelete
  5. Hati?

    Sukar ditafsirkan keinginannya... Mahunya membawa bencana, Enggannya membawa kecewa...

    Jom Jalan Bah Kita

    ReplyDelete
  6. hati memang begitu. kalau luka pn lagi susah nak sembuh dari luka luaran.

    ReplyDelete
  7. Mudah2an kan sunah..pcm pun rasa bersalah juga tadi..hmmm,

    ReplyDelete
  8. InsyaAllah.. mudah mudaham ikatan2 tu masih tersimpul rapi.. byk2 kan bersabar, tenang diri & doa kepadaNya okay.. :)

    ReplyDelete
  9. semoga perhubungan berkekalan..amin.. :)

    ReplyDelete
  10. waaa..hati saya makin sayu disini..~

    ReplyDelete
  11. kita bersatu kerana hati kan?
    moga persahabatan ini terus berkekalan..

    ReplyDelete
  12. "allahumma innaka ta'lamu, anna hazihil Qulub.."

    ^_^

    ReplyDelete
  13. salam,
    knapa mcm sedih jea ni?
    kuatkn semangat yea..
    sayu jea

    nite kak sunah.. esok dan lusa kita cuti so akak rjin2 la update 2 hari ni yeA.

    ReplyDelete
  14. as salam..
    dan hati itu mudah di-renovate kembali~
    bagaimana? Ingatlah pada-Nya. kuatkan hati demi-Nya.

    kita dah ada kunci, buka dan gunakan kunci niat, usaha, tawakkal dan redha. insya'Allah. sunah dan yang lain, berusaha! berusaha!

    =)

    ReplyDelete
  15. kerana hati sedikit sensitif....semoga tabah..

    ReplyDelete
  16. jom tautkan lagi hati2 ini dengan tautan hati..hehe
    insyaALLAH dik,kita doa lagi ya..hanya ALLAH yg pegang hati kita dan mereka.hny pd ALLAH kita berharap.
    akak disebabkan tautan hati kalian sgt kuat,apa2 yg terjadi pada hati2 mereka,membuatkan kamu sakit sekali
    masyaALLAH...
    akak doakan tautan hati kalian tersimpul mati

    ReplyDelete
  17. Hari tak selalunya cerah kan? So banyakkan sabar. Semoga berjaya meniti hari2 yg mendatang dengan baik..

    ReplyDelete
  18. insyaAllah moga ikatan yang kuat itu terus kuat dan tidak rapuh..

    ReplyDelete
  19. ady buat ko sedih ke sunah...nak kena ady ni...

    ReplyDelete
  20. erm.. moga ikatan itu akan tersimpul rapi ^^

    ReplyDelete
  21. ...moga terus tersimpul mati..AMIN

    ReplyDelete
  22. harini hari Jumaat.. jom thought Friday

    http://www.my-shopping2u.com/2011/07/thought-friday.html

    ReplyDelete
  23. kita sama la kak sunah.. akak sensitif ea?? ^_^

    ReplyDelete
  24. semoga Allah sentiasa dekatkan hati2 yang baik dekat dgn hati kita..=)

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com