Macam Mana Ni???

July 22, 2011



Macam mana eks? Dia 'disergah' oleh kucenggg besar semalam, terus kitorang takut nak tinggalkan dia sorang-sorang, eh! Sekor-sekor kat rumah... Huhuhu...

P/S: Ramai benar yang bertanya tentang dia masa saya kat Kuching.

You Might Also Like

21 Comments

  1. @JIJI YU

    welllllll~~~ dia legend yang kiutttt!

    ReplyDelete
  2. hayooooooo~
    syiannye..ikot mama g belajo la cenggini..heheh =p

    ReplyDelete
  3. huaaa..!! gugu ske tgk pic dia..

    ReplyDelete
  4. Sian dia..tunggu lah besar sikit, dia pulak yg sergah kucing besar..:)

    ReplyDelete
  5. mata kucing tu nampak sayu jek...

    ReplyDelete
  6. dahtu Sunah bwk ke mana2 ker?heheh

    ReplyDelete
  7. sian dia..mesti dia takut kan adik .

    ReplyDelete
  8. bulatnye mata dia, hehe XD

    p/s : xpe, cici lari laju :P

    ReplyDelete
  9. kena belajar ilmu silat ni...baru tak takut kena sergah...hehehehee

    ReplyDelete
  10. eh a'ah la mase kamu blk kuching die kamu hantar mane? nursery ke? hehe..

    my pun ada kucing gak... bela dr kecik.. lame da xpublish gambar die.. nnti kite kenal2 ye dgn cici hehe

    ReplyDelete
  11. hahahha...kene sergah kt kucen jee tu..kalo kak limah sergah cmmane?? hahaha

    ReplyDelete
  12. kucing kene tinggal masa pegi kuching.. napa x bw kucing p kuching so dia taw asal usul dia.. he hee..

    ReplyDelete
  13. hahaha lau kene serang, serang lah balik cici...

    ReplyDelete
  14. kak sunah.. kasi la saya jaga.. wuu

    ReplyDelete
  15. ciannya cici
    kucing mana kacau die ni
    huhu

    ReplyDelete
  16. cici ni penakut rupanya yer..hahaa

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com