BLOG ENCIK SUAMI

Friday, July 15, 2011

Papa Ben dan Sekolah


Klik kalo nak gi sekolah


9 comments:

Niena Pengembara Ilahi said...

erm... owh tu

gi kat design

pastu sebelah kiri tu ada;
Add and Arrange Page Elements
klik edit.. favicon, esok akan jadi la :)

suhaili sarif said...

waa nak joinla.hehe

Hanis MY said...

wow bestnyaaa mcm nk join jugak...

Iffah Afeefah said...

erm kite sme papa

haiii selamat berkenalan haha

JIJI YU said...

dah ade favicon

Nurita Zakaria said...

NZ sngh dr segmen...
http://nuritazakaria.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-dan-sekolah.html

cik Ida said...

Saya datang baca kisah sekolah.. Please hit me back yeah.. ngeeeeeeeee *toink!

Entri Terbaru
Dont Be sad

Marina said...

Kunjung ke sekolah

Hukuman di Sekolah

suhaili sarif said...

sunah sekolah mana dulu?

Novelog Miss Ran: Aku, Dia, dan Paparazzi

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (47) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.