Tuesday, July 5, 2011

Pada Senja Yang Berlabuh


Dusk begins. by *sugarcoat on deviantART

Aku renung mentari jingga yang semakin lama semakin jauh
Aku lihat camar pulang berpasang-pasang ia terbang
Aku tercari-cari damai pada senja yang berlabuh
Akankah ku temui tenang pada laut yang luas terbentang?

P/S: Cer klik SINI, dah join belum?

19 comments:
Write Comments
  1. igt lagu ziana zain td..

    senja pun tak nmpak

    ReplyDelete
  2. sangat mendamaikan...tp kadang2 leka memerhati ia tenggelam,terlewat solat mghrib jadinya dik.akak suka duk pantai time camni

    ReplyDelete
  3. tenangnyerrr
    (dalam tengah mngamuk pon ley cool huhuhu..nk marah huhuhu)..
    pew tue..??mau terjah!

    ReplyDelete
  4. subhanallah..indah dan mendamaikan..=)

    ReplyDelete
  5. Subahallah, cantik nye kan alam cipaan Allah ne..

    ReplyDelete
  6. sangat damai dan menenangkan jiwa!

    ReplyDelete
  7. insyaallah
    ketenangan yang dicari bakal diperoleh

    Ukur Baju Di Badan Sendiri

    ReplyDelete
  8. ketika senja .. aku ingin berdoa lagi untuk mu ..

    ReplyDelete
  9. senja..
    teringat penulis senja.. hahaha..
    tetibe..

    ReplyDelete
  10. Aku tercari-cari damai pada senja yang berlabuh
    Akankah ku temui tenang pada laut yang luas terbentang?
    Atau perlukah aku menunggu sehingga subuh,
    Untuk menggapai damai yang hilang?

    ReplyDelete
  11. aku rasa cam camar je jugak.

    ReplyDelete
  12. belum join, nak jadi orang yang last.

    p/s : damai di mana sahaja, jika Allah meredhainya :)

    ReplyDelete
  13. cool gila angle pic tuu..


    hebat !!


    AHHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  14. as salam..
    ketenangan...
    kedamaian..empunya diri itu ada jawapannya. dan jawapan yang lebih benar yang mungkin tidak kita sedari itu hanya Dia Maha Mengetahui.

    dan kedamain itu tidak datang dengan sendiri. ia adalah hasil atas apa yang dilakukan secara berjemaah

    ;)

    ReplyDelete
  15. tenang.......


    belum join gak, aisy nak jadi yg last gak.....

    ReplyDelete

DISCLAIMER:

All content provided on this blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of this blog will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information. This terms and conditions are subject to change at anytime with or without notice.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com