Pada Senja Yang Berlabuh

July 05, 2011


Dusk begins. by *sugarcoat on deviantART

Aku renung mentari jingga yang semakin lama semakin jauh
Aku lihat camar pulang berpasang-pasang ia terbang
Aku tercari-cari damai pada senja yang berlabuh
Akankah ku temui tenang pada laut yang luas terbentang?

P/S: Cer klik SINI, dah join belum?

You Might Also Like

19 Comments

  1. igt lagu ziana zain td..

    senja pun tak nmpak

    ReplyDelete
  2. sangat mendamaikan...tp kadang2 leka memerhati ia tenggelam,terlewat solat mghrib jadinya dik.akak suka duk pantai time camni

    ReplyDelete
  3. tenangnyerrr
    (dalam tengah mngamuk pon ley cool huhuhu..nk marah huhuhu)..
    pew tue..??mau terjah!

    ReplyDelete
  4. subhanallah..indah dan mendamaikan..=)

    ReplyDelete
  5. Subahallah, cantik nye kan alam cipaan Allah ne..

    ReplyDelete
  6. sangat damai dan menenangkan jiwa!

    ReplyDelete
  7. insyaallah
    ketenangan yang dicari bakal diperoleh

    Ukur Baju Di Badan Sendiri

    ReplyDelete
  8. ketika senja .. aku ingin berdoa lagi untuk mu ..

    ReplyDelete
  9. senja..
    teringat penulis senja.. hahaha..
    tetibe..

    ReplyDelete
  10. Aku tercari-cari damai pada senja yang berlabuh
    Akankah ku temui tenang pada laut yang luas terbentang?
    Atau perlukah aku menunggu sehingga subuh,
    Untuk menggapai damai yang hilang?

    ReplyDelete
  11. aku rasa cam camar je jugak.

    ReplyDelete
  12. belum join, nak jadi orang yang last.

    p/s : damai di mana sahaja, jika Allah meredhainya :)

    ReplyDelete
  13. cool gila angle pic tuu..


    hebat !!


    AHHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  14. as salam..
    ketenangan...
    kedamaian..empunya diri itu ada jawapannya. dan jawapan yang lebih benar yang mungkin tidak kita sedari itu hanya Dia Maha Mengetahui.

    dan kedamain itu tidak datang dengan sendiri. ia adalah hasil atas apa yang dilakukan secara berjemaah

    ;)

    ReplyDelete
  15. tenang.......


    belum join gak, aisy nak jadi yg last gak.....

    ReplyDelete

Thank you for coming by. Comments are your responsibility. Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: sunahsakura@gmail.com