BLOG ENCIK SUAMI

Sunday, January 9, 2011

Dah Penat Berblog!!!

Pernah tak rasa dah penat nak berblog?

Pernah tak rasa lepas ni malas nak update blog?

Pernah tak rasa tertekan sebab blog?

Pernah tak rasa nak berhenti berblog?

Pernah tak rasa macam nak tutup jek blog?

Pernah tak? Pernah tak?

ouh, buruknya gambar ini!

Dulu...saya pernah rasa macam tu...

Tapi jam 3.14 pagi ni, saya rasa lebih penat!

Penat! Sakit belakang! Semput! Kepala berat! Tak cukup tidur! Tak cukup rehat!

Ya, nak berhenti! Malas nak update da lepas ni! Nak tutup terus!

Selamat tinggal semua!

.

.

.

.

.

Untuk malam ni jek... Tutup laptop... Sok bukak balik ye~ :D

Wassalam~




10 comments:

NURUL NADIAH MAMAT said... Reply to comment

nakal eh....

sissyira said... Reply to comment

salam

heheh syira pun rasa mcm malas nak berblog bila tenet masalah..hahah

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@NURUL NADIAH MAMAT

hehehe~

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@sissyira

salam syira~ hee~ kadang2 gitu la~

Salfiza said... Reply to comment

kak sunah ni bikin kontrovesi je..
tkezut ai baca tau...

... said... Reply to comment

as salam..
adoi..macam2 :D
kalau saya, tiada.blog hanya blog

0_o"

kalau saya se-rajin BA

n_n

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@Salfiza

terkezut keww~ :p

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@...

tak paham

athirah said... Reply to comment

ptt la trex tkar header pun x pasan... cuti blogging ye

Sunah Mohammad said... Reply to comment

@athirah

hehe..cuti kejap jek..:p

Kuntuman Sakura

Blog (167) Blog Review (110) Blogger (57) BM (17) Books (26) Cerpen (14) Cici (41) cinta (34) Dakwah (65) Eh Ustazah (42) gathering (8) iklan (24) Info Sihat (26) Jalan-jalan (48) lirik (22) Motivasi (52) muhasabah (34) Nukilan Jiwa (55) Palestine (21) perkahwinan (38) Puisi (45) Puisi Islamik (15) Ramadhan (21) Review Filem (3) Sakura (33) Tazkirah (87) Tutorial (27) WordlessWednesday (54)
Ini adalah blog peribadi. Sebarang pendapat yang saya nukilkan di sini adalah dari saya sendiri, tidak melibatkan sesiapa kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya. Sebarang COPYPASTE dari laman Sunah Suka Sakura dot com adalah dibenarkan dengan syarat dikreditkan ke blog ini. Sama-sama menyebarkan perkara yang bermanfaat. Terima kasih.